Alla inlägg under december 2011

Av Idah Samuelsson - 20 december 2011 03:08

det fick helt enkelt göra min dag ! celin dion på högsta och bara dömma bort till nagijala ! men vad hjälper de ? tydligen ingenting.. snart den där julen också.. kan de bli bättre ? tydligt de i såfall,,,

hm inte bättre av att jag fått träningsvärk.. vad har jag gjort för att förtjäna de ? ingenting....



hm får helt enkelt ta och lägga mig i ett bad, klockan är bara tio över tre, men ´hallå dagen är fortfarande ung ;)



nej pling :D


tjiiiiiing :*

Av Idah Samuelsson - 13 december 2011 02:39

sitter med ett glas vatten och kollar ut på balkongen, undra varför det är såhär !

älsklingen jobbar natt -.- och jag blir uppe sent som vanligt. nör ska detta sluta ?

fester folk och dunka dunka ? jotack det gamla livet lämnade vi bakom oss..

varför ska alla tankar flyga runt om kvällarna.. ta sig en cigg och bara njuta av livet ?


varför blandar vi n känslor i varje föremål? är det för att vi ska ha minnen eller en koppling t det? eller ör det bara för att vi ska fästa oss vid det? hm det går att fundera på det! lika så varför lyser stjänor starkare vissa nätter än andra? hm hur gör vi egentligen för att påminna oss själva om något som är övernaturligt..?

eller?


btw ska nog sköta detta! skriva oftare ! så det blir lättare att förstå.. nej fortsätta lyssna igenom musiken så jag kan vara vaken igen !


POFF


Presentation


Don't dream your life. Live your dreams

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards