Alla inlägg under mars 2012

=7

Av Idah Samuelsson - 16 mars 2012 18:16

Ja och så kanske man skulle ta på sig skorna och ta med jackan!

skulle verkligen behöva gå omkkring och bara finnas.. tänka de tankar jag verkligen försöker glömma och slänga in i ryggsäcken för att aldrig ta upp..

Minnen får mig att tänka tillbaka på allt som hänt under de senaste åren.. de man förlorat och det man vunnit..

Har inte glömt mig själv, utan har bara låtit det sova.. men bäst att ta tag i livet och göra något åt de..


Värst vad telefonen gått på högvarav idag.. gjorde något jag borde göra om.. tror jag ska tv inga grannen t att gå en långis. och bara snacka ? hmm inte mycket att fundera på.. såå tar skorna jackan och beger mig mot nya äventyr och nya mål..



Jag har tänkt på dig förslag. och jag har väntat i så många år på detta.. men varför tvekar jag? är det för att rädslan inom mig näger nej - du kan bli besviken igen ! klarar jag av de ?  gör jag verkligen det ? Jag får helt enkelt ta och bestämma mig snart, vad jag ska orka och inte ! du är fortfarande en del av mig. men samtidigt inte.. Hatet har fortfarande inte minskat, men de är sant vi människor kanh faktiskt ändra oss..

så ska jag verkligen ge det en chans.. är det värt det?

ååh ångest över beslut !




Av Idah Samuelsson - 4 mars 2012 14:37

Det var en pina att förlora dig, var det någon som sade en gång i tiden ! Men de var för många år sen, otroligt att en dröm kan väcka så mycket.. Vaknade i alf med årets leende !!! och de var inte bara drömmen utan NÅGOT helt annat !

 Kanske åka birt idag ? man får helt enkelt se vad som händer..

men först dricka klart kaffet och bara njuta av att våren snart är här.. positiva vädret !

Åh sommar sol och skratt.. OCH på tal om något helt annat så har jag på ngt konstigt sätt fjärilar i magen.. hur dem nu kom dit, men tror jag helt enkelt erkände vissa saker för mig själv igår. otroligt.. jag gav upp den striden med mig själv.. envisheten dog ut.. och att bara kunna luta sig tillbaka och njuta av att äntligen se de positiva i det negativa..

dock så var väl den största nyheten fruktansvärd.. vill egentligen inte påminnas, men vad gör man inte när bekanta söker upp en och är skapligt onyktra och tror man vill minnas tillbaka, men de gäller bara att stå rak i ryggen och lee och nästan hålla med, för att få ett slut.. In i ena, ut i andra !


typiskt att man rycks ur snacket när man vet precis hur allt ska låta.. dumma dumma dumma tv ! skidor.. hm verkar inte gå så bra för svenskarna, men norrmännen som lever på sina berg dem vet precis hur de ska bära sig åt.. hm skulle nog flytta t norge och åka skidor ! eller ??? hm nej tack.. tacka vet jag småländska skogar!!


POFF

Presentation


Don't dream your life. Live your dreams

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards