Direktlänk till inlägg 30 april 2012

LOVE

Av Idah Samuelsson - 30 april 2012 14:34

märks att man börjat leva livet igen ! Har verkligen haft en underbar månad, med mycket skratt och galenskaper!

Märks att jag fått tillbaka alla galenskap.. Inte för ofta frispelen kommit och gått..

men tkr dem finns här nu på heltid!

Helgen har verkligen varit oförglömlig, är så fruktansvärt happy för att allt rullar som de ska.. ROCK AND ROLL !!


Alan jackson - where were you ! spelar högt och en galen brud sjunger med som aldrig förr ! taggar en hemmakväll, får gå bort t stranden ikväll och se brasan brinna, och minnas tillbaka i tiden.. kanske fälla en tår eller två .. dock så ska de tårarna vara glädje tårar för att jag funnit de jag brinner för !

Känner mig .............. LYCKLIG !!

dax att lägga allt bakom sig och starta en ny framtid !!!


PUSS:*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Idah Samuelsson - 16 augusti 2013 14:11

I mitt förra inlägg påstod jag  att en "kamphund" aldrig hugger jo de förekommer, men en sådan ras kan inte låsa sina käkar då de bara biter tag och håller fast. hundar gör så, de tränar sina käkar så dem kan hålla fast i sin leksak när dem leker...

Av Idah Samuelsson - 15 augusti 2013 22:10

Mina hundar är inga kamphundar, mina hundar är vanliga hundar! vanliga familjehundar något som verkligen irriterar mig är när någon går bakom ryggen och trycker ned mina hundar för vad våra förfäder gjorde med dessa hundar och vilket ryckte de sk...

Av Idah Samuelsson - 8 februari 2013 20:45

Hur kommer ett barn kunna klara sig utan sin far/mor?   Detta är en saga med kanske ett icke lyckligt slut! Men detta är också en sanning som händer när en förälder vägrar inse och ta sitt ansvar över sitt barn   Detta par väntade sitt första...

Av Idah Samuelsson - 14 januari 2013 18:51

Ibland kanske man ska tänka efter, och inte säga så mycket.. blir sinnessjuk på dem som säger att saker och ting inte funkar! Allt funkar bara man vill och försöker.. Och skulle de till en förmodan inte funka så kan man alltid klappa sig själv på...

Av Idah Samuelsson - 12 november 2012 02:31

Äntligen ska detta nu mera tas på allvar!! Mycket tankar funderingar... Jag tänker inte följa någons Oder... Nu tar vi ett sista o fräscht andetag o drar igång som aldrig förr.. så vad ska klargöras mer än att jag är på väg att finna den galna brud j...

Presentation


Don't dream your life. Live your dreams

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards