Direktlänk till inlägg 24 februari 2012

Rubrik saknas

Av Idah Samuelsson - 24 februari 2012 15:15

Underbara dag! först en kopp kaffe i solen.. tankarna flyger förbi i huvudet igen ! när tänker dem försvinna ur mitt liv.. Livet verkar bara bestå av tankar.. hur många tanker får egentligen plats i ett huvud.. mina tankar får trängas med varandra dag ut och dag in ! Jag tror att vi alla människor måste ha ett beroende av att lyda andra.. vilken människa vill bryta cirkeln och vara sig själv, visst alla säger att dem är sig själva. men hade vi varit de hade alla varit utstötta !

jag är helt mig själv i vissa fall ! jag kan stå upp och säga vad jag tycker så länge jag känner mig trygg!

Påtal om något helt annat, så tror jag att jag börjar bli mig själv igen.. jag kan börja slappna av helt och kunnde skratta och skämta. men det är fortfarande en liten del av sig själv som sätter stop.. Man vill göra så mycket men får så lite gjort.. jag ska bli den jag föddes till. om jag så ska gräva igenom betong och korsa hav !


Lutar åt en lugn fredag i alla fall ! Man kanske skulle göra något helt annat, som attt ta upp blocket och måla sönder ett tga.. eller bjuda  ut tilda och bara ha ett seriöst prat igen.. SKULLE INTE SITTA HELT FEL...


Så tänk på de nästa gång att jag inte är som du ! du gjorde mig till den jag är.. du förtjänar inte en andra chans att få göra om ditt första intryck.. Lyckligt att du äntligen börjat fatta, tyvärr så är de fortfarande dina vänner som inte förstår att jag inte bryr mig ett skvatt om ditt och erat snack.. Jag ligger alltid steget före er alla... Till skillnad från er så tänker jag först och gör saker sedan ! och de har verkligen visat sig.. Och rädd nej varför skulle jag.. visst jag kanske är så stark. men jag använder inte en styrka ! för varför lägga ner energi på skit som luktar.. när jag kan gå på änglar som doftar !


Kaffe hos folket sen! naglar ska fixas.. löshår ska i ! come on, I want to be a barbie, cause that grils has everything!



POFFFFFFFFF

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Idah Samuelsson - 16 augusti 2013 14:11

I mitt förra inlägg påstod jag  att en "kamphund" aldrig hugger jo de förekommer, men en sådan ras kan inte låsa sina käkar då de bara biter tag och håller fast. hundar gör så, de tränar sina käkar så dem kan hålla fast i sin leksak när dem leker...

Av Idah Samuelsson - 15 augusti 2013 22:10

Mina hundar är inga kamphundar, mina hundar är vanliga hundar! vanliga familjehundar något som verkligen irriterar mig är när någon går bakom ryggen och trycker ned mina hundar för vad våra förfäder gjorde med dessa hundar och vilket ryckte de sk...

Av Idah Samuelsson - 8 februari 2013 20:45

Hur kommer ett barn kunna klara sig utan sin far/mor?   Detta är en saga med kanske ett icke lyckligt slut! Men detta är också en sanning som händer när en förälder vägrar inse och ta sitt ansvar över sitt barn   Detta par väntade sitt första...

Av Idah Samuelsson - 14 januari 2013 18:51

Ibland kanske man ska tänka efter, och inte säga så mycket.. blir sinnessjuk på dem som säger att saker och ting inte funkar! Allt funkar bara man vill och försöker.. Och skulle de till en förmodan inte funka så kan man alltid klappa sig själv på...

Av Idah Samuelsson - 12 november 2012 02:31

Äntligen ska detta nu mera tas på allvar!! Mycket tankar funderingar... Jag tänker inte följa någons Oder... Nu tar vi ett sista o fräscht andetag o drar igång som aldrig förr.. så vad ska klargöras mer än att jag är på väg att finna den galna brud j...

Presentation


Don't dream your life. Live your dreams

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards