Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Idah Samuelsson - 10 februari 2012 16:30

Detta med att bestämma sig för saker, gör allt mycket svårare.. Att folk vänder kappan efter vinden är som att tro att veta att is inte brinner.. Jag vet ärligt talat inte vart man ska stå, vad man ska tro.. är fortfarande grymt sårad efter att jag vetat att varenda jävel svikit en! vänner jag trodde fanns där.. men som tydligen är kappor efter vinden.. ni inser snart vad ni förlorade !!!!  Ska jag vara helt ärlig så mår jag så jävla mycket bättre utan er..


Morgonen eller morgon och morgon , vaknade sent som vanligt.. men fick ganska snabbt efter de mycket myssnack och underbara människor runt mig som bara ville hjälpa till med allt som komma skall.. Mycket seriöst prat om man vad man egentligen vill.. ska jag ta emot erbjudandet och bara skita i all skit? eller ska jag stå kvar och skita i skiten och bara lösa de problemen som finns ?

hur som helst så är jag grymt tacksam för dem som finns kvar, men många av er kommer nog försvinna med tiden, de gäller att man kan acceptera de och verkligen inse att vänner kommer och går..

 

Myskväll med mormor senare, Idah står för maten och mormor eldar, kommer kännas sjukt skönt att få sitta med den bästa vännen och bara prata..

 

Nog med negativitet, mer positiva saker är på väg in i livet! SÅ JÄVLA BRA !

undra jag om man ska springa ner t källaren och leta upp skrillorna och ta sig några varv på isen?

 

POFF

Presentation


Don't dream your life. Live your dreams

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards