Alla inlägg den 9 februari 2012

tro

Av Idah Samuelsson - 9 februari 2012 12:43

och så blev man sittandes igen..

hel sjuk kväll de blev igår.. jag vet faktiskt inte vad en sak tro.. men jag har mitt mål...


fortfarande de där mardrömmarna som hemsöker mig varje natt, och att försöka tvinga sig att sova.. de är som en vardaglig kamp mellan vakenhet och sovandes.. men man gör de för att sedan stå ståtligt i ryggen och lådsas som att vara någon annan.. men att jag nu kan slappna av, de är något helt annat.. för mardrömmarna dem kommer och går..

satt och erkände allt i förrgår.. och fick tipset att skirva en bok.. men hur skriver man en bok som senare folk ska läsa ? visst bäcker är till för att läsa.. men att man senare lämnar ut sin hela identitet är något helt annant..

men visst blir de bättre så varför inte ! bara jag får må bra igen, och kunna skratta.. så varför skulle jag inte kunna göra de..


men de där mardrömmarna dem kommer fortfarande, och när man vaknar så känner man sig så liten och så som ett offer, som bara blir påmind om allt de där som hänt.. det kanske är bäst att försöka övervinna rädslan av allt som händer!


detta måste verkligen framstå som skit, att folk säger att man är trasig bara för att man mår som man gör.. och senare blir man ett psykfall ! jo samhället uppbyggnad är ju så lyckat, ( eller inte ) ... hade folk varit med om lika mycket hade dem inte suttit här och erkänt hur de igentligen liogger till.. för ska jag vara ärlig så är det inte mig de är fel på.. det har bara hänt mig.. och inte precis som att jag får skylla mig själv..

bara för att människor kan såra och förstöra sina medmänniskor.. så ska man inte bli " den trasiga "... för jag vet att jag har mina stunder då jag är i botten, men jag har också de bästa stunderna då man är lycklig och kan skratta,... nu måste ni säkert tro att jag är självmords belägen, men där tror ni helt fel ! jag är nog den som söker livet! och ska finnas här tills åldern tar ut sin rätt..

jag sak bli jävligt gammal och tuff !



POFF

Presentation


Don't dream your life. Live your dreams

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards