Alla inlägg den 7 februari 2012

<3

Av Idah Samuelsson - 7 februari 2012 15:58

och så har man gjort det igen..


varför kan jag inte förstå folk för, varför ska de alltid gå snack om precis allt? vad har folk för liv igentligen.. hm men nu vet jag i alla fall vilka som är ens vänner.. och det folk kanske inte förstår är nog att det var jag som gjorde de, de är min förlust.. och de hjälper faktiskt inte att de så kallade vännerna ska spela och snacka om saker som aldrig har hänt eller sagts.. att spela ut varandra de är inte de smartaste draget nu drar.. för vi har något ni aldrig kan ta ifrån oss, vi har varandra och våran tillit.. men somliga kanske aldrig har fattat de, tycker verkligen synd om er... men nu vet jag i alla fall vad de är ni lider av.. hoppas ni tar åt er... för jag sitter just nu bara och ler åt de!


snart mat :D gott potatis och köttfärssås :D

Presentation


Don't dream your life. Live your dreams

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards