Alla inlägg under april 2012

Av Idah Samuelsson - 30 april 2012 14:34

märks att man börjat leva livet igen ! Har verkligen haft en underbar månad, med mycket skratt och galenskaper!

Märks att jag fått tillbaka alla galenskap.. Inte för ofta frispelen kommit och gått..

men tkr dem finns här nu på heltid!

Helgen har verkligen varit oförglömlig, är så fruktansvärt happy för att allt rullar som de ska.. ROCK AND ROLL !!


Alan jackson - where were you ! spelar högt och en galen brud sjunger med som aldrig förr ! taggar en hemmakväll, får gå bort t stranden ikväll och se brasan brinna, och minnas tillbaka i tiden.. kanske fälla en tår eller två .. dock så ska de tårarna vara glädje tårar för att jag funnit de jag brinner för !

Känner mig .............. LYCKLIG !!

dax att lägga allt bakom sig och starta en ny framtid !!!


PUSS:*

Av Idah Samuelsson - 17 april 2012 07:57


Jag så gott som bjuder på bilden,


är helt klarvaken, men pigg.. hm så vad bjuder dagen på? ja de är nog upp till mig själv att bestämma..

kan ju inte precis sitta inne som jag gjort i snart 1 vecka.. utan nu när jag äntligen är feberfri såå ska jag ta mitt feta arsle och ge mig ut på promenad med Ebba..

Ganska konstigt detta, men varför lyssnar jag på deppmusik ? hm candel in the wind! hm jaja de är la bara att låta låtarna gå, och invänta någon bra :P


nej dax för medcinen och frukost, sen ska de duschas de ska gudarna veta !


POFF

  

Presentation


Don't dream your life. Live your dreams

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards