Alla inlägg den 11 april 2011

Av Idah Samuelsson - 11 april 2011 16:03

hm äckliga dag ! inte kunnat göra de jag ska, men blev riktigt stolt över mig själv när jag orkade med att prata om OI inför klassen.. och så sitter man här och skriver av sig som aldrig förr.

skit trött också, men får ta de här.. somnar med ögonen öppna och bara tänka på allt.. gå igenom allt i huvudet och försöka komma på hur allt var, hur de gick till.. är det något jag missat.. men ja vet att varje gång jag blundar och tänker på de så får jag upp allt.. men vissa detaljer är fortfaranade suddiga.. men de får jag väl också ta!


Påtal om annat, så vet ja inte hur skolans verklighet ser ut nu förtin.. liten sak,, nej du tack gubben den är jävligt stor.. önskar du kunde komma dit och se hur de gick till.. dela smärtan med alla där.. så ska vi se om den är så jävla liten..,


EN GÅNG I TIDEN VAR DU MIN, MEN NU ÄR DU BARA EN DRÖM!!

Presentation


Don't dream your life. Live your dreams

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards