Alla inlägg den 8 september 2011

Av Idah Samuelsson - 8 september 2011 20:16

what can I say, what can I do?

hm hemkommen igen efter att varit borta hela dagen, hm sitter som en annan säckpotatis och ser helt enkelt normal ut ? nej inte orkat med utseendet idag,,



Ibland undrar man faktiskt vart världen är påväg ! men det kvittar ju egentligen vad man tycker och tänker, man kommer ju inte så långt med de ändå.. hm skräpmusik får göra kvällen här, för nedstämd för att orka med tvn, och då är det faktiskt illa. Plus att jag stör mig på att jag just nuy sitter och tänker på parkeringsböter och lyktstolpar ! hm


Så make it out !

finns nog inte så mycket att säga än att jag saknar dig, ditt leende ditt sätt att säga saker och förklara så man verkligen förstod. ingenting av de finns kvar, bara bilder och minnen !

så make it out där med !


Nej nu mysa ner sig tillsammans med killen o färsöka hitta humöret..



det kvittar hur lång tid de tar , men världen är väl till för att se ? Samt att livet är till för att leva ut. Inte för att leva efter en massa normer ! nej jag vet hur jag ska leva livet och jag ska också göra de !

 

 

 

tjiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing:*

Presentation


Don't dream your life. Live your dreams

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards