Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Idah Samuelsson - 27 januari 2011 16:11

haha och så blev de ändrade planer ^^ blir att sticka bort till JAJJA och glo filmer i natt :D lycklig lycklig :) såå kommer finnas på mobilen ikväll.. ååh jag måste packa.. nej hejsvejs :D

 

 

Love you :*

Av Idah Samuelsson - 27 januari 2011 07:04

  



Tidsfördriv, är så jäkla trött, och så är de  torsdag med.. hm FREDAG i morgon också... btw jag klippte av mig håret. bleb jävligt nöjd, även att när jag kollade mig i spegeln första gången nästan grät..

men med lite spray och tuppering så funkar allt.. Nej hungrig så får la försöka slänga i mig något, jag har ju den tiden i alla fall.. haha aah just de, tog en dusch och tänkte aj fan nu blir håret blött, nu hinner jag ta mig fan inte platta de och shit.. med hårfönen och lite våld funkade även de.. togo cirka 5 min, så LIGGER före i min tidsplan.. helt otroligt vad snabbt håret blev tort..... !?! Annars brukar de ta cirka en kvar innan man märker att lockarna kommer.. Tur att man slipper kriget med håret nu.. men saknar längden... Nej uch med skitsnack.. !

PJUTTE kommer hem i morgon :D lycklig lycklig... :)


You take me higer

I am flying

my heart is taking over


Idah Samuelsson 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Don't dream your life. Live your dreams

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards