Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Idah Samuelsson - 14 mars 2011 17:24

hur i helvete kunde de bli såhär.. trodde du hade något roligt att komma med, men du är som vanligt ute efter att såra, fattar inte att jag går på allt... Hur kan jag låta allt pågå som de gör.. men varje gång tror jag att du har förändrats.. vafan jag är en del av dig, men inte som dig..

Jag fattar inte dig.. du ska komma ner.. de va 10 år sen.. men du väljer allt annat före din egna dotter,, jag fattar de inte !!!!!!!!!!!!

så jävla många tårar jag fällt för dina lögner.. och ändå så fäller jag fortfarande.. när jag ska sluta vara så jävla hoppfull... Jag vill bara vara perfekt.. ngn du är stolt över ½!

Av Idah Samuelsson - 14 mars 2011 08:31

bbööh ... Jag är död, samtidigt jävligt trött ! hade en underbar kväll igår, snacka om skratt så tårarna nästan rann ! Säger bara att wickan och billy, kan de bli värre än när den ena sätter igång och de alla andra fortsätter, haha de var allt från sex till enkla raggningsrepliker, OMG vad kaffe kan göra ! okej te för wickis då ! Men men en helt lyckad kväll faktiskt.. somnade med ett leende på läpparna, och vaknade lika så med att :) like like it ^^

dagen får de bli pluss, förmodligen wickan lite senare på en kopp kaffe :) Lycklig lycklig ! I think I have meet my soulsister <3


Ohnej du har verkligen gjort bort dig gubben lilla.. Jag får ju skratt anfall när jag ser dig ! sjukt att du får vad du vill, när du beteer dig som en skit ! Aja inte mitt problem egentligen, men ganska skrattretande !

  


Idah Samuelsson

Presentation


Don't dream your life. Live your dreams

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards