Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Idah Samuelsson - 15 mars 2011 17:56

Rolig dag ? not, vaknade av världens äckligaste blåsor på ryggen, tänkte aja de där får vi kolla upp senare.. så kläderna ON ! vidare t bussen,

väl i skolan så kommer puckot fram! haha undrar vad folket tänker, blev svenska och plugg me jocke över en festis, GILLAS ! haha

KOmmer på att aj fan 5 min sen t religonen, såå blev att slöa sig dit.. Väl där så känner man att aj fan vad de bränner på ryggen ? hm nej jag släckte ciggen.. hm kanske blåsorna.. aha .. skolsköterksan prio. 1 .. sååå dit upp och där skickar hon mig vidare t akuten.. springa dit och beställa tid.. fick ett en timme senare..

in där och vänta i någon timme eller 2.. in och sen ut igen ! bältros ! äckligt.. så hemma i morgon -.- ...


Går dagen vart jävligt lyckat :D Ner t mörlunda med billyboy t wickangirl :) wööhöö haha :) slutar slutar gött gött.. haha börjar lära mig nu att dricka kaffe ! wh000t händer de ? hm tydligen !


Och nej du är inte tvingad att läsa detta !!!!!!




Böööh -  gå Och bööh


Måste sticka *poff*  

Presentation


Don't dream your life. Live your dreams

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards