Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Idah Samuelsson - 20 mars 2011 21:35

varför ska de vara så jävla hoppfullt varje år.. ?? denna dag nu i 22 år så har du hela tiden skitit i att, men vafan du ska kontakt i alla fall och du skiter i hur de känns när du inte ens hör av dig. hur i helvete ska man tolka de ? menar de är ju inte precis så att jag bli överlycklig av att du inte hör av dig.. såå jaa denna fördelsedag är som alla andra.. hur bra som helst, men ändå skit då du aldrig hör av dig och ringer din dotter och säger, nej men grattis gumman.. jag får helt enkelt leva med de, men tkr att skaffar man barn så kan man väl försöka anstränga sig att säga grattis.. känner mig inte arg på något sätt, de har jag varit allt för många gånger, utan ilskan har vänt sig till en enorm besvikelse.. såå jaa detta suger rent av när jag tänker efter.. egentligen skulle jag ringa dig och fråga vad ditt problem är.. men nej jag tiger här istället och försöker slå bort tanken... men jag får se hur de blir klockan är väl inte så mycket än.. hatar att sakna dig... !



Presentation


Don't dream your life. Live your dreams

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards