Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

luft

Av Idah Samuelsson - 31 mars 2011 00:09

är riktigt stressiga dagar nu, önskar jag bara kunde stanna upp allt och ta allt i mina vägar, uch hatar att känna denna sjuka stress, men jag får leva med de nu i några månader till..

dagen bestod av billy och wixx, massa sköna snack saker, och KAFFE ! haahaa ! ucha ja, skämmer bort en med tårta och fik med liven :)


Nervös och rädd, vill inte vill inte.. men måste.. uch när man tänker på att det snart sker, så börjar de vända sig i magen.. vill inte !


Saknar dig cirran de är tufft utan dig, får aldrig mer borra ner näsan och ansiktet i din varma och goda päls :/ känner att när jag pratar om dig så kommer dessa tårar igen, när ska man, eller när kan jag sluta gråta över dog, för ingenting hjälper ju.. men jag älskar dig såå ! ååh vill bara att denna mardröm ska sluta upp så jag får tillbaka dig min vän.. du var mitt ljus i livet.

när jag blundar och tänker efter i solen värmandes mot ansiktet. så kan jag se dig hur du låg vid trädet på gården och solade, hur du mådde. Hur du brukade titta upp och se allt omkring dig.. undra vad du egentligen tänkte på under de stunderna.. Saknar dig :/ kom hem snälla ! Cirran även att du är borta, och kommer aldrig att komma tillbaka så kommer du alltid finnas med mig under alla år.. Älskar dig så

   

  du är min stjärna !


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Idah Samuelsson - 16 augusti 2013 14:11

I mitt förra inlägg påstod jag  att en "kamphund" aldrig hugger jo de förekommer, men en sådan ras kan inte låsa sina käkar då de bara biter tag och håller fast. hundar gör så, de tränar sina käkar så dem kan hålla fast i sin leksak när dem leker...

Av Idah Samuelsson - 15 augusti 2013 22:10

Mina hundar är inga kamphundar, mina hundar är vanliga hundar! vanliga familjehundar något som verkligen irriterar mig är när någon går bakom ryggen och trycker ned mina hundar för vad våra förfäder gjorde med dessa hundar och vilket ryckte de sk...

Av Idah Samuelsson - 8 februari 2013 20:45

Hur kommer ett barn kunna klara sig utan sin far/mor?   Detta är en saga med kanske ett icke lyckligt slut! Men detta är också en sanning som händer när en förälder vägrar inse och ta sitt ansvar över sitt barn   Detta par väntade sitt första...

Av Idah Samuelsson - 14 januari 2013 18:51

Ibland kanske man ska tänka efter, och inte säga så mycket.. blir sinnessjuk på dem som säger att saker och ting inte funkar! Allt funkar bara man vill och försöker.. Och skulle de till en förmodan inte funka så kan man alltid klappa sig själv på...

Av Idah Samuelsson - 12 november 2012 02:31

Äntligen ska detta nu mera tas på allvar!! Mycket tankar funderingar... Jag tänker inte följa någons Oder... Nu tar vi ett sista o fräscht andetag o drar igång som aldrig förr.. så vad ska klargöras mer än att jag är på väg att finna den galna brud j...

Presentation


Don't dream your life. Live your dreams

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards