Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Idah Samuelsson - 2 februari 2011 10:07

Kul att man vaknar upp vid 4 första gången och känner hur halsen värker och svider -.-, värre blev de senare också ! vaknade upp en gång till nu vid halv tio.. tro mig de värker inte utan de är som rakblad i halsfan !


Jag kan inte för mitt liv förstå, vad en människa egentligen ska få gå igenom innan den är helt klar med allt, och kan leva ett harmoniskt liv ! Ska dem behöva vara slavar för politikernas lekar eller presidenternas misstag ? Ska men verkligen få tåla att vi vanliga " civilia " människor skall få utsättas för en grupp eller gruppers våld  ? Hm ! Tydligen så gör vi de med öppna armar fast vi själva inte kan inse de ordentligt..

Och när ska egentligen föräldrar ta ansvar över sina barns handligar och låta dem få vara barn.. Mina föräldrar har alltid lärt mig och syskonen, att gör vi något så får vi stå för det med, och ta koncekvenserna av de ! MEN det är ju tydligt att andra inte lär sina barn de !


nej du för nöja er med bilder från sommaren / vintern..

Har inte precis orkat ta nya, men de får ta o komma upp snart




Back on HIGH CHAPARALL, de var nog en dag att minnas !

Finns dock inte så mycket kort ifrån de, men får ta och fixa fler tror jag

de finns ju en sommar till :)


   Min Älskade keep it easy, Saknar flickan....      

Till slut ett kort på mig och micke... Busunge !




Idah Samuelsson



Presentation


Don't dream your life. Live your dreams

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards