Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Idah Samuelsson - 14 februari 2011 20:52

jaa men då är man hemma igen ! musiken får göra min kväll, måste då rakt säga att de suger att vara utan sms =/ kan vara de värsta som händer...

ska försöka ta upp målandet igen, känner att det skulle kännas skönt..

hänt mycket till helgen med.. de blev pumpen med vackringen.. och visst de va kul, men på ett sätt så förändras allt och människor man ser har verkligen förändrats..


Snart är det dax för ett avsultande kapitel, och ja må säga att det verkligen ska bli skönt, men vaje dag går tankarna tillbaka. och man känner hur tårarna bränner bakom fasaden av styrka.. men ingen människa i världen kan inte få mig att ångra de beslut jag har tagit.. men nu ska de äntligen ske av, även att jag är rädd som ett rådjur.. men detta är smällar man får ta, när man inte är försiktig.. men på samma sätt som tidigare så får jag försöka att öee och se tuff ut, även om det är jävligt svårt..

POlus hur berättar man för den man har fått känslor för.. hur berättar man att något hemskt har hänt ! Hur går man till väga med de ? Jaa om de ändå kunde finnas svar på de !

Jag tror eller vet nog rättare sagt att jag träffat den rätta.. men som sagt, snart kan jag leva ut allt, och slippa påminnas om allt.. Denna gång ska jag lyckas vara lycklig utan att något ska hindra mig..


denna helg gav mig verkligen tecken på vad lycka kan vara :) Åh är så glad att jag träffade dig gubben, du gör de möjligt att skratta :)


Saknar dock min älskade sisselpudding =/


Idah Samuelsson                   

Presentation


Don't dream your life. Live your dreams

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards