Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Idah Samuelsson - 7 februari 2011 08:31

Jo dagen vart nog inte riktigt som man hoppats på faktiskt.. allt började med att Marcus väcker mig 10 gånger på en timme, när man har SOVMORGON! snacka om att man blir lite sur -.-'

Blev ju bara att göra sig iordning men tror du att ja hittade kläder, tog mjukisstilen, men ångrade mig ganska snabbt.. fick bli rosa tröja och mjukisar.. Jag hittar inte mina jeans,... ! de sprang nog bort bland alla kläder på rummet..

  


Men detta får faktiskt funka idag.. tänkte jag lade ju in bilderna från helgen, dock så tog jag faktiskT inga i vetlanda -.- som vanligt glömmer man bort allt. men men får slänga upp de bilderna som blev bra :)



      



Idag får de bli palmahäng tilsammans med snäckan, och sen får vi ju se hur de blir med alla de andra bitarna..


du du du du du du du du !!!

Presentation


Don't dream your life. Live your dreams

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards