Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Idah Samuelsson - 21 februari 2011 17:21

hm vaknade av att halsen gjorde ont, bara man inte åker på något nu alltså..

såå blev soffliggande efter att ha dragit ett raggarvarv i huset med dammsugaren.. såå när man väl hade kommit till rätta under täcket och slagit på 3an så hoppade även hunden upp och gjorde mig sällskap :) MYSIGT värre.. men på råga av allt så ringer mobilen -.- JÄ>VLA koran som ska ringa och störa en mysstund med huden ( man får inte sådana tillfällen ofta ) men blev t att svara och han tyckte jag skulle sluta låta tråka och göra honom sällskap i stan.. hm tackade nej då jag inte riskerar att bli sjuk och lade på.. TVTITTANDET fortsätte tills maten var klar.. då får malin den bästa iden att Idah du ska med ut och fota.. aja de va ju bara att sig ut och leka fotograf !


Och nu ligger jag för skönt i malins säng med datorn och låten Here without you med jay smith. och tänker på dig.. alltså de går inte att beskriva hur mycket jag verkligen tycker om dig.. men min egna osäkerhet på allt, får mig att börja tvivla på saker och ting.. Plus att vissa stunder känner man bara för att slänga sig runt din hals och bara njuta av att känna din doft, men jag låter bli..

ååh du är så vacker.......


  

Presentation


Don't dream your life. Live your dreams

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards