Alla inlägg den 17 februari 2011

!

Av Idah Samuelsson - 17 februari 2011 19:38

Uch tankarna far runt och runt i skallen.. hur jag än gör så slutar de aldrig upp.. jag skulle så gärna vilja flyga bort en stund, bara för att slippa smärtan som är i mig hela tiden.. men vem jag än säger de t, så folket framstå mig som ett offer.. och de är nog de värsta med allt.. jag är stark och jag försöker verkligen.. men ibalnd tar allt stop, och jag blir som en dimma.. men fasaden av mitt leende och skratta kan visst förhäxa många och få dem att tro att allt är bra.. men verkligheten är så här.. jag går helst inte ut med hur jag mår, då de är lättare att leva.. när man slipper ta upp allt igen..

Det är knappt att jag vill ta upp de här, då ja vet att de finns folk som läser de, men någonstans måste jag försöka bli kvitt med allt.. och ibland är de meningslösa tankar... ibland inte !

 

Men det värsta är att hela min resa igenom detta kommer att skrivas ner, för enligt alla är det en del av en terapi som psykologen förslog ! så följer hennes råd  och skriver av mig.. och kommer sluta upp med bloggen när jag känner att nu finns de inte längre något att skirva om..

 

Ni får ursäkta det jag har skrivit men ja vill bara få ut mig allt.. ställ gärna frågor om saker och ting istället för att sprida runt och göra en egen story av de hela.. då ja vet att de finns nötter som gör att. och jag har hört de mesta om man säger så !

Av Idah Samuelsson - 17 februari 2011 18:08

Jag kommer dö en dag

men just nu känner det så långt bort

Jag kommer dö en dag

Låt oss hoppas att det inte är idag

jag vet, hur livet är idag

morgondagen kan inte vänta

mitt huvud har ett behov av att gå vidare

men mitt hjärta har ett behov av att stanna kvar


Erkänn att jag är ganska duktig ? haha skämt osido,

de blev att besöka Åsa förut, och tufft är det allt, men de kanske är de som behövs.. jag fick inte stänga in allt inom mig.. och de är nog förståligt, nu när jag tänker efter så är jag fortfarande ensam i bubblan.. Chocken sitter fortfarande i enligt henne, de är därför jag stänger ute alla känslor :s

men men skickade in papper idag, så pengarna rullar in nästa fredag :)



Är fortfarande tom på ord, kan inte för mitt liv fatta, de är som jag och sissel pratade om.. en våltäkt de händer inte mig, det händer bara alla andra.. och att skulle de ske så skulle man dra till personen.. men vad gör man när de händer, och när du inte ens kan röra dig ? Hur ska man ta sig till ? jaa det är frågan vi ställde ! tror inte ens vi kom på ett vettigt svar på de heller.. Men alltid skönt att kunna prata ut med någon om sakerna..

Tiden igår var bara en historia, men i drömmarna en verklighet som spelas om och om igen..



Idah Samuelsson 


Av Idah Samuelsson - 17 februari 2011 08:17

kul att man försov sig -.-' aja blev att starta datorn, och försöka se muppig ut idag.. hm bussen går om en timme, och jag är fortfarande helt slut ! Blir psykologen idag också.. så ska se vad de slutar med de...


I I could turn around, set my feet back on the ground.

cause we live, and we die, to live the hole life out.

Presentation


Don't dream your life. Live your dreams

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards