Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Idah Samuelsson - 15 februari 2011 19:46

måste bara skriva av mig lite..

ja fattar inte detta just nu ! texterna jag hade försvann fort som fan..

Plus att jag saknar cirran,. varje dag som går. Varje natt som kommer så fattas det något.. något som aldrig komer komma tillbaka..

brukar kolla ut genom fönstret och kolla på din stjärna cirran, ibland kommer de en tår, ibland en suck ! Hur jag än gör, hur mycket jag än skriker och gråter så kommer du fortfarande inte hem igen ! Vet inte hur många tårar som jag fällt, men sorgen går inte ut.. Ebba finns här, men hon är inte samma hund som tidigare.. Hon brukar ligga på din plats cirry, hon brukar kolla efter dig..

Det värsta är nog fortfarande när mamma och pappa kom hem, den dagen den 7 december. och du kom aldrig hem, jag vet inte hur länge ebba letade efter dig.. men hon kanske till och med fattade till slut, att du flygit upp till änglarna.. Det är sjukt jag lättar som satan på hjärtat, och nu rinner de inga tårar längre..

Älskar dig <3  




Nerj kanske bäst att börja plugga igen.. sitter dock på pappas dator, så får slänga upp lite bilder senare, när mammas dator är ledig :)



DU är vacker :O !!!!!!!!!!!!!!!


Tjiiiiiiiing

Presentation


Don't dream your life. Live your dreams

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards