Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Idah Samuelsson - 9 februari 2011 18:26

sååå blidde de att snäckan sover här !! film film film ???

jooo tydligen :D poppisar också :D baaah :D


Han fick allt sin lilla dos av skäll, och tydligt var de

visste inte att de gick så fort för en människa att be om ursäkt !

Av Idah Samuelsson - 9 februari 2011 06:43

helt otroligt, jag vaknade före klockan, brukar det hända ?? - NOPE!  men men är redan klar har bara min älskade frisyr att göra i ordning.. hmm just de, det får bli glasögonen idag -.- så får se hur många det är som glor idag ! Men men psykologin skulle vara klar, men inte hunnit gick och lade mig istället, helt slut i kroppen men överraskande pigg i huvudet.. så får se hur detta slutar alltså..

Kom hem igår, och fick se att jag själv ställt till med ett bombningsdåd i rummet, blev att lyssna sönder på massas tjat ink. Malins.. men fint blev de allt.. fattas bara dammsuga och torka golvet, men de får fixas efter skolan ! för ska ja vara helt ärlig så orkade jag inte att igår.. även om de stod framme..

fortfarande för mörkt ute, såå stannar nog inne t sisådär halv 8 ;) Ngn kan ju äta upp mig !!

Vickan kommer idag med :) WEEII  ^^ såå de får bli palmahäng med henne och sisselälsklingen.. ååh vad jag saknar henne ! helt sjukt.. Så får bli att dynga där tills ikväll ! tror även att Sam och Anton kommer dit också.. eller ska vi säga Antonia ? joo jag tror vi håller oss till de där.. nej nu får de bli en cigg på detta ..   

 

 

 

 

 

I want to know what love is, I want you to show this.. I wanna know what love is

Presentation


Don't dream your life. Live your dreams

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards