Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Idah Samuelsson - 22 februari 2011 18:10

alltså jag fick mig sjävl att inse att detta inte kan funka.. de funkar helt enkelt inte ! helvete ..... !


ÅÅh :( jag vet att du kanske kommer läsa detta.. Men jag kan faktiskt inte stå med fötterna på jorden längre.. de är som hela min kropp reser sig sakta.. de är ju så när man är kär.. men problemet där är att FÖR HELVETE IDAH.. får inte ens ut vad jag vill skriva.. jag blir galen på saker och ting.. ååh jag älskar dig .... men än är de för tidigt.. och tiden kanske vara för evigt, men ett beslut måste tas.. förlåt för min svaghet som gjorde att mitt beteende blev en hårdnad... men de var de enda sättet för mig att klarar av mig själv.. att göra de rätta handlandet !

M- om du bara visste hur mycket jag saknar din närhet här..



hatar att ha denna jävla äckliga piss känsla... !

är det jag som är för rädd för mina egna känslor ? eller är de bara mig de är fel på just nu ?

Av Idah Samuelsson - 22 februari 2011 09:02

när man tänker efter så har livet varit bra i alla fall när man var mindre..

men nu tycker jag att allt är lite som ett sne steg..


Hur kunde du göra såhär ?

efter nästan 1 år.. trodde du visste bättre..

trodde på dina äckliga jävla snack..

men det visade sig bara vara något som skulle

övertyga den delen av mig...

Hatar dig !



Jag får se vart dagen styr mig.. är dock sugen på att hitta på något. hm får ringa koran och åka in.. ta en fika och snacka på som aldrig förr..


Presentation


Don't dream your life. Live your dreams

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards